søndag den 31. januar 2010

Things i can not speak...

Jeg har aldrig haft det sådan her før...Tænk engang når man stopper med at lede når man kigger nogle helt andre steder end man plejer.. Det tog noget tid, drama og komplikationer, but my gosh arent what we're doing when this sucky town is sleeping all worth it?!... Hell yeah... Jeg har aldrig været så afklaret og haft så rene tanker aldrig være så klar i hovedet omkring en person..Jeg slet ikke forvirret for første gang.. Jeg har slet ikke brug for andet og du gør det så nemt... Du er så dejlig, så fantastisk, så helt utrolig -utrolig! Tænker på det flere gange om dagen tænker på hvad vi har gjort og hvad der skal gøres... Og nu hvor jeg har prøvet på at sove i 3 timer nu uden held fordi -Det kører i mit hoved...Og der er intet jeg kan gøre...Jeg behøver intet andet end dig... og stadig er jeg helt ligeglad med dig på den rigtige måde... så dejligt... Jeg elsker dig -Hvornår kommer du og leger med mig igen, dreng? Jeg savner allerede dit dumme fjæs, din flotte krop og dine bevægelser... Din lorte attitude..Jeg behøver ikke andet..lige nu.











-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

that other mothafuckkaaa: Never been hurt so mutch by a person...Jeg har ikke gjort andet end at være sød ved dig og behandlet dig godt set i det store hele...Egobrain...you make me sick!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar