mandag den 25. januar 2010

Whats happening Joe?

woop woop i fredags var jeg på white room med Cecilie og det var hyggeligt. blev pisse fulde og jeg faldt i søvn flere gange på en grillbar og var ved at falde ned mens jeg sov selvom bordet var vandret... derefter faldt jeg i søvn med en Burger i hånden... Det var kun fordi Cecilie råbte: "Sandra du skal ikke sove nu, spis din burger" -at jeg lige kunne tage mig sammen til at æde den færdig på en klam måde i min brandert... shiiiiat...

Lørdag... DRAMA DRAMA DRAMA, jeg har aldrig haft så meget dramma som der er i mit liv, jeg er ikke sådan en stalker bitch mofo hysterisk kælling normalt.. men visse folk har åbentbart den effekt på mig når de presser mig...Jeg prøver bare at lade vær med at blusse alting op igen og bare lad alt ligge.. -GIDER DET IKKE sagde jeg... nåh men lørdag startede med mig og Tjally der dullede os op, jeg stylede hende og klippede hendes hår.. hun blev niiizzle for shiizzle så tog jeg bussen (som jeg ikke kan huske hvornår faaaen jeg sidst har gjort når jeg skulle i byen -det lidt crazy og må få mig nogle nye vaner) Ind til Rust og der gik det meget godt, jeg kunne mærke jeg blev meget kærlig af vores hjemmebryg og det sagde til Sally det ville blive en meget kærlig aften hvor jeg sikkert ville kramme hende... MEN neeej for i den lange lange kø til rust blev vi skubbet og mast, fulde piger sprang over med dårlige undskyldninger og jeg blev mere og mere agressiv..Og det hjalp ikke at de drenge som stod bag os, meget gerne ville i kontakt og kaldte mig spejder pige... men jeg kan tage en joke, bare ikke når det på den der creepy scorer agtige måde.. Så kom vi ind efter visse problemmer, vi fandt for eks. ud af vi skulle have været inde af en anden indgang når man står på gæsteliste (så var vi sluppet for frysning og drunk ass bitchtes) Meeen fuck it.. vi ville sku da meget heller betale end at stå en ny kø om...
nåh men aftenen ender med Tjally ditchede mig og jeg tænkte jeg ville vente på nogle veninde som havde sagt de ville komme.. meeen det skulle jeg aldrig have gjort.. tabte mit dankort... så jeg endte med at være den ensomme, fulde, forvirret pige der gik rundt og ikke havde nogle penge.. PIS! og der var alt for lang kø til udgangen hver gang jeg gik ud for at gå ud...aaaargh fuck -så lørdag var knapt så vellykket... og jeg skulle aldrig have drukket på tom mave.
Nåh men tog hjem til Jeppe B og det var godt.. for så kunne jeg tude der og være sur over min lorte aften og hvor stiv jeg var og hvor dum jeg var... Jeg sov og stod tidligt op med store tømmermænd, men så det godt jeppe altid har appelsin juice og kanal + så jeg kunne se 30 Rock og chille på sofaen... det var nice.. så stod jeppe op og så åd vi nizzle fer shizzle burger fra sugarbabe. og Louise var på arbejde og Jasmin lavede lektier dernede så det var hyggeligt at vente på maden, men nedern de skulle se mig så grim med tømmermænd...

Søndag.. brugte jeg jo så morgenen til middag med jeppe.. og så skulle jeg til min farmors fødselsdag, hvilket jeg kom 1½ time for sent til da jeg havde tømmermænd... men det gik, så tog jeg en lur på deres sofa.. gik hjem.. chillede. havde en god aften på min sofa...

Mandag:... Idag... Skole vejleder, Tomace photoshoot.. farmor..Pizza... sovning på deres sofa.. haha og jeg tror bare jeg sover her i nat... skal op imorgen og ryde op i min lejlighed.. for den er godt og grundigt TRASHED up!... Jeg er et rodehoved når Freya ikke er der, men det mest tøj over ALT på gulvet.. Tabte et askebærger på toilet gulvet efter sally havde røget.. og har en opvask i køkkenet der skal forsvinde.. og skrald der skal smides ud...so thats that...på onsdag flytter Benny ind i lejligheden -Det bliver awesome... Tror vi bliver gode roomies og glæder mig til at lære ham at kende... YUHUUUUUUUU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar