søndag den 17. januar 2010








Igår var jeg i byen med Bjørn og hans homeboys Lars og Claus... Jeg burde komme noget mere ud i byen med ham Bjørn...det hygge...
Jeg elsker at gå i byen, men det som om at intet er godt nok for mig for jeg er nærmest aldrig tilfreds med mine byturer.. jeg elsker at møde nye folk, men jeg går ikke i byen for at have dybe samtaler... det kan jeg ikke tage seriøst når man er påvirket.. jeg vil gerne møde folk og så snakke med dem i ædru tilstand.. det jeg into.. jeg går i byen for at skabe mig, morer mig, fjolle og ikke mindst DANSE! Alle de ting man ikke lige får gjort i sin hverdage... Jeg elsker at opfører mig som en anden, tag en rolle på.. jeg elsker også at være mig selv, men kun overfor folk der snakker til mig eller kender mig... det sjovt at man kan udfra sine handlinger give folk et indtryk om hvem man er.. sit blik, sine bevægelser...sine drinks... alt giver indtryk... Og jeg tror bestemt at folk tror jeg at jeg tror jeg flyver i himlen med hovedet ned af og benene langt fra jorden når jeg kommer i mine stramme cocktail kjoler, overdrevne pumps, fake negle, fake fjæs, fake personlighed.. Jeg elsker at give folk en positiv overraskelse... Jeg elsker at observerer folk rundt omkring mig, hvordan de gør forskellige ting for at give folk indtryk... piger der svarer korte svar når man prøver at tale til dem... afviser.. drikker stille og rolligt, gemmer sig, men på samme tid er i spotlys... Jeg elsker at komme ind under huden på folk få dem til at fjerne deres masker...men jeg gider ikke spilde min tid på røvhuller og dem der er oppe i dem... Jeg syntes selv jeg er gode til at spotte folk og analyserer folk, jeg dømmer folk utroligt meget, men jeg syntes det vigtigt at se det udfra blikket, intensioner, kropssprog og måden de kommer imod en på..Jeg kan være ubehageligt afvisende og det er måske der folk betragter mig som en dulle der skaber sig... Men ligesom sidst da jeg var blevet meget meget meget meget fuld og bare ville ha det grineren mens jeg dansede.. var der en drunk-ass-mofo der tog mig på røven 5 gange, og hver eneste gang sagde jeg til ham på en ny måde han skulle stoppe... og som sagt var jeg meget fuld og det ikke noget jeg normalt kunne finde på... men jeg jumpede ham lige midt på dansegulvet i basement på RUST, lagde han ned på gulvet og skubbede ham ned i det... Andrenalinen tager over og man klikker over til at lade vreden tage over. Jeg ellers en normalt meget kontrolleret person, men det skal ses i helheden, jeg sagde det på nogle måder hvor han burde have forstået det... jeg blev selvfølgelig hevet væk og han blev smidt ud... men wow folk må da bare have tænkt... Ja, det man nu tænker når en pige bliver agressiv... Undskyld for min ukontrolleret handling, det pinligt og jeg har ikke lyst til at være sådan igen... kortslutning, tilbagefald... øv!.. Men der heller ikke noget værre end folk der skal ødelægge stemningen...Jeg tager det dog ikke så tungt eller lader sådan noget ødelægge min aften... Så jeg blev fuldere, mødte nogle nye folk, dansede videre... på scenen.. haha stive Lis..
 -Men hvad er livet hvis ikke man gør pinlige ting og kan skabe sig lidt...? Så kan man ligeså godt blive hjemme og chille med vennerne og opfør sig pænt...


Men som jeg altid siger.. alt med måde... Jeg har ikke været fuld i nærmest 1½ år, jeg er lige begyndt at kunne få en god brandert på, så jeg nyder bare at jeg endelig kan gør de ting jeg har lyst til uden at skamme mig eller gå op i hvad folk tænker... hvorfor drikker vi ellers... det er da for den rare fornæmmelse inden i...

Det var så mine tanker lige nu omkring byen...
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jeg haft onde tømmermænd...Sov først ved en 7 tiden i morges.. vågnede ved 10 tiden hos en ven, tog hjem, sov en halv time, cleanede mit hjem, støvsugede.. orkede ikke mere... prøvede at tage mig sammen, -tog mig sammen ved en 16 -tiden til at hente sushi -20 stks for 100kr -mange tak åbningstilbud!! ... Købte Ben & Jerrys i 7/11..tog op til min farmor, frådet og fik grøn sodavand til... Sov en times tid, tog op og mødtes med min eks svigermor på hovedbanen for at hente en træt Freya.. gik hjem til enghave så hun kunne falde i søvn på vejen... hørte musik i ørene da hun var faldet i søvn... nu jeg her og Freya vågner hele tiden. så må gå ind med mellemrum og putte hende... Jeg håber ikke det bliver endnu en nat uden søvn.. Jeg har virkelig brug for den lige nu... så godnat blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar