onsdag den 3. februar 2010

Sandra goes blond

Så! Nu er jeg blond..meget blond -lidt gul, men er også bare igang med at affarve det, så skal bare købe den helt rigtige tone.. Det gør jeg idag, ned  i banken, hæve penge, købe toning, over og hente min læderjakke på posthus.. Og så kan jeg føle mig lækker igen hvis alt går som det skal...
Igår var jeg i IKEA med min roomate Benny, vi tog afsted kl 11 og var færdige kl 17, så med høje sko og masser af indkøb havde jeg ret ondt i føderne. Og selvfølgelig skulle vi ud og gå langt i det dejlige vejr...
Da vi kom hjem samlede vi IKEA møbler og jeg indrettede Freyas værelse til det PERFEKTE børneværelse.. Hun skal nok blive glad når hun ser det.. Hun har en lejetøjs kasse, puslebord, tegne tavle og et tøj stativ og en lille stol nu.. Det skal nok blive godt...
Jeg oploader billeder når jeg er færdig med håret, men det bliver fra mobilen, da mit camera er lidt fucket...


vi seeeeees...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar