onsdag den 3. februar 2010

mit kedelige liv...

 
Billed jeg har lavet for et par år siden.

Haha yeah jeg forstår en hentydning.. Nu har et par stykker nævnt (også veninder) at jeg burde tage mig sammen med denne blog.. men helt ærligt så er denne blog ikke til ære for andre og jeg håber heller ikke på at opnå kendthed eller status med den.. det er bare en hobby og samler mine minder et sted selvom jeg ikke har været så god til at fortælle om mit liv da jeg har været i tvivl om jeg skulle blotte mig eller ej.. Jeg hader at udstille mit rigtige jeg på internettet og er en temmelige privat person.. De vilde ting der sker i mit liv, er dem jeg holder for mig selv da jeg hader at dele det med "fremmede" da man ofte hurtigt kan lyde som en der vil blære sig.. Men nu prøver jeg, for lige nu har jeg lyst...


sidste uge: Mandag startede med at jeg var til photoshoot hos Tomace (som har lavet "endnu en" -nik og jay musik video og han er igang med Medina - Ensom musik video) Han spurgte om jeg ville være interesseret i noget model arbejde, og da det er 100 år siden og han er en som jeg har ville arbejde sammen med siden jeg var 14 var jeg rigtig glad og sagde ja... Det viste sig så at være til Joey moe's cd cover hvor der skal stå en hær af mig... Jeg tøvede lidt da det er lige lovligt meget eksponering og jeg syntes det kan have konsekvenser.. men som sagt ville jeg gerne arbejde med ham så jeg sagde ja. og er altid glad for nye oplevelser...Var tidligere på dagen til noget så normalt som skolevejleder og har besluttet mig for at starte på uddannelse som Mediegrafiker.

Onsdag: Var til møde med en arrangør og har fundet ud af at Twinc (mit party people bureau) skal starte en månedlig klub op i en vild stil som ikke findes i danmark... Jeg må kan desværre intet røbe før det stablet på benene.. men jeg kan sige at natklubben vil kun have plads til 150 folk og det bliver esklusivt og inspireret fra en bestemt film... Og det bliver i bedste Twinc stil...
senere på dagen flyttede min nye roomate Benny ind og det gik hurtigt også selvom det sneede... vi holdte houswarming nogle få timer efter og det blev sku ret vildt i forhold til det var noget vi stablede på benene dagen før og der var sne storm...

Torsdag: Besøgte jeg vidst min farmor... og sov mine tømmermænd væk..

Fredag: Var til fødselsdag på park.. masser gratis sprut, masser masser masser og en flaske og tog derefter meget buzzed på Rust hvor vi hustlede en masse...og fik venner til at komme forbi.. det var hyggeligt..

Lørdag: Hentede Freya hos hendes farmor og tog hjem med hende og vi sov...

Søndag: alm. familie tid, lavede fiskefrikadeller, salat, kartoffler til mig, freya og Benny...-haha stenern..

Mandag: Den værste dag i mit liv... morgenen græd freya i et tog der ikke kørte, hun græd så alle gloede og hun var ikke til at styrrer, hun vred sig og skabte sig fordi hun ville op af klapvognen, men gulvet var vådt og der var for mange folk... og det blev ved hele vejen til islandbrygge med gråd... på vejen hjem, ventede jeg på bussen og blev afvist af 3 busser og valgte at tage metroen, der ventede jeg på 2 metroer fordi de var for fyldte... så skulle jeg skifte til tog, den kørte til hovedbanen og ikke længere så måtte skifte til nyt tog.. og så endelig enghave hvor vi gik hjem i lorte vejr fra st. -WORST DAY EVER! og ja freya flippede også ud på turen hjem...

Tirsdag: afleverede freya og aftalte med hendes far at hun skulle hentes af ham... Så tog jeg i IKEA med Benny og vi tog afsted kl 11 og kom hjem kl 18... mange smerter i føderne på grund af meget høje wedges og en tur i snestormen...

Onsdag idag: Afbleget hår fra 9-15 og da Benny kom hjem gik vi ned og hentede sushi.. kl 19 skulle jeg hente freya på Christianshavn hos hendes farmor som har hentet hende fra vuggestue... Jep det har været en kaotisk uge for Freya og det er jeg meget nede over og det pisse hårdt og jeg sørger hver dag...men det er en anden historie...

imorgen skal freya til tandlægen for første gang, så det skal nok blive spænende at se hvordan hun reagere på det... forhåbenligt bliver det ikke slemt...

nåh det var så et hurtigt kig ind i en typisk Sandra uge.. faktisk meget typisk... men har selvfølgelig også uger hvor der ikke sker en skid! Men det virkelig sjællent og de dage bruger jeg på at besøge min farmor.


NU SKAL JEG SOVE det har været en lang dag og mit hoved er blevet høj af alt det afblegning, så nu skal jeg soooooove
godnat<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar