mandag den 15. februar 2010

F**ing BROKE mothaf**cker

Jeg tror aldrig jeg har været så flad i mit liv som jeg er lige nu, og jeg har helt sikkert aldrig været så meget i gæld, tror sku jeg vil have mig et job nu, og så sige fuck uddannelsen og så uddanne mig via. job... Gider ikke vente mere på at jeg skyder den fucking lorte fugl...Kan i mærke mine frustrationer??!
Godt! For jeg er det fanme også...
Nåh men show must go on, jeg klarer mig som altid og lander altid på benene..

Twinc holder møde på fredag og går derefter ud og lufter deres nye korsetter.. intil videre ser skemaet sådan her ud... møde hos mig kl 17-21 på vesterbro, derefter cocktails på Darling ARTbar på enghave plads.. og derefter måske bar7 og så helt sikkert.. Fastelavnsfest på Stubnitz! Så kom og følg med os i aftenens løb. Vi er frie og fyldt med kærlighed og dans... Intet job, bare ren karma patrool!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar